Friday, 8 July 2011

the bald boy contest

hahaha, bila tengok je contest ni, terus tergerak hati nak join sebabnya anak bujang saya yang comel lagi hensem ni sememangnya BOTAK, kuikuikui!

Anas Iman ni masa lahir pon memang jenis rambut halus, rambut sikit je, pastu bila cukur hari ke 7 hinggalah sekarang ni, rambut dia macam segan-segan pulak nak tumbuh, hahaha. tapi tape, botak-botak pon, ibu abah still sayang Anas, :)

okeh, sekarang mari kita terjahhhh....cekidout!!!

hep!! botak-botak saya pon, saya cute tau, huhu!

Nik Anas Iman Bin Nik Zul Aziz


hehe, sapa-sapa nak join leh lah KLIK SINI.
harap Anas bertuah & boleh dapat Mothercare sleepsuits yg comel-comel tu, Yay!

pssst : Anas dh naik rambut dah sikit-sikit, dah nampak hitam dah kepala dia, hehe.
makin hensemlah anak ibu ni, auwww!

5 comments:

Nur said...

Anas, u're so cute! Good Luck okay :)

mama leen said...

memang cute.. cubit pipi ckit..

ibubahia said...

montelnye anas..ms tgk pas lahir ari tuh kecik agi..ensem3x

deela~ said...

gud luck budak comel =)

nadiah said...

nur : mudahan ada rezeki, hehe!!

mamaleen : meh la cubit, :)

ibubahia : aah, skrg makin bambam. lenguh nak dukung, :)

deela : mekasih deela.

oh la la!