Tuesday, 17 May 2011

buah hati pengarang jantung ibu


ibu mana tak rindukan anak yang suka sangat jengkil kan mata secomel ini

ibu mana tak rindukan anaknya yang suka tersengih sekiut ini...

atau membuat mukanya sepelik tapi comel ini, oh rindu-rindu.

ataupon tersengih dikala tido-tido nya, hahaha!
(mimpi awek ke hah? huhu)

ibu mana tak rindukan anaknya yang suka dgn gaya tido bermacam-macam

atau dengan senyuman sebegini..hmm anak oh anak!

tapi paling tak tahan bila dia buat mukanya sebegini, memang ibu TAK TAHAN oh Anas oiii.
cuba-cuba lah tido jugak ye. letih ibu bila Anas 24/7 nak bernenen jek. ohh anakku sayang.

( -___- )

8 comments:

chik star said...

anas comelnye !!

Puan aiNa Rahman said...

seronok kan nad jadi ibu tp yang x seronoknya bile asek nak nenen je tp dodoi2 tido xnak tido..uwaaaaa

nadiah said...

chik star :

comel tapi kuat benor meragam ni. nangis pon kuat ya ampunnn, hahaha!

nadiah said...

aina :

aah, jd ibu memang sonok, tapi tak tahan gak bila dodoi2 takmau ni, huhu.

molliesa said...

hahaha...SANGAT LA COMEL!!!!! kadang2 terpk nak benti keje...aduhai~ anak oh anak..:)

Rosie Rose said...

alolololo..cptnya anas membesar kan? :)

adachadisini said...

Ya Allah dah bambamm!

mommie yuyu said...

comel betul anas ni.saje buat auntie x sbr nk ada ank sendiri kan..kalau dekat2, boleh g cubit2 pipi anas yg chubby tu...

kiss untuk anas skit..;)

oh la la!