Wednesday 13 July 2011

i n d e p e n d a n t

hello! esok umur saya dah 3 bulan, hoyehhh!!

hmm, minggu depan bermulalah hidup saya yang hanya ditemani Anas je, tanpa hubby disisi. hmm, perit sikit nak hadapinya tapi saya tahu saya tabah orangnya, hikhik!! lagipon ada Anas, jadi kuranglah sikit rindu tu, walaupon rindu jugak kan, hehe!

InshaAllah, dugaan Tuhan ada hikmahnya yg tersendiri, yg penting sabar & berdoa. :)

ohh, saya tak jadi tinggalkan Anas dgn mak, (stori dalam entri ini) sebabnya saya tak sangguplah berjauhan lama-lama dgn dia. macam pecah belah je keluarga saya bila sorang kesana, sorang kesini kan, so saya amik keputusan utk bwk Anas sama. & jutaan terima kasih utk sahabat terbaik saya, Mama Haikal yg banyakk bg semangat utk saya, love u aina!!!

jadinya, sabtu ni saya akan bertolak ke Jeli dah. mak & hubby ada turut sama ke Jeli, tapi diorang tak lama, maybe sehari dua je bermalam kt sana, lepas tu hiduplah saya berdua nt. hmm, ada kawan-kawan lain tapi mana nak sama cik hubby sorang kan, :(

& sabtu ni jugak lah saya nak settle soal kuarters, pindah barang segala kan. pastu jumpa bs Anas utk tengok dia oke ke tak, pastu terangkan pasal Anas bambam ni, soal camne nk handle EBM nak bagi Anas nt, camne nak tido & layan Anas & bla bla bla....

harap semua berjalan lancar, Amin!!!

ahad pulak mulalah episod baru, saya akan bekerja, hukhuk, tak best!! tetiba je terpikir nak ada duit byk-byk, pastu takyah keje jadi boleh la jaga Anas sampai dia berbini, hahaha! berangan pulak. emm harap-harap bs Anas oke la, boleh jaga Anas macam anak sendiri sebab Anas gud boy, senang sangat nak handle dia, janji dia kenyang, tak panas nanti konfirm dia akan tido je. :)

ibu sayang Anas, abah pon sayang Anas jugak. hari-hari abah tepon nak tanya perkembangan Anas, hahaha, sian abah duk jauh dari kita kan, eh! nak menangis pulak ibu teringat kat abah ni. hmmm, emo lagi, hukhukhuk!! :'(

esok Anas 3 bulan dah, yay! esok dia kena inject lagi, kesian tapi tape, anak ibu kuat, jadi jangan nangis tau. kalau nak nangis pon jangan kuat sangat tau, nanti ibu maluuuu, kuikuikui!!

2 comments:

Anah said...

Sedihnya duk asing2, mujur anas ikut awak, terubat la sket rindu=)

Nah tag nak join GA
http://inikisah-ku.blogspot.com/2011/07/ga-my-little-secret-fisher-price.html

Mama Marcello said...

i know u can doit nad..cayok2...
xper..u ada kawan..i pon senasib ngn u hukhuk...sama2 lah kiter kuatkan semangat n tabahkan hati menjaga anak tanpa suami disisi


T_T

oh la la!