Monday, 4 July 2011

apa sebab saya suka bf Anas?

eh banyakk, ya banyak sebab kenapa saya suka bf Anas.

selain buat saya rasa hubungan saya dengan Anas makin erat, ada lagi beberapa sebab lain yg saya suka.

1. saya suka bila tangan & kaki anas tergedik-gedik keriangan masa saya bf dia. memang tak duk diam. tangan dia suka betol menguis-guis perot & belakang saya, hehe! tapi kalu dia dah mamai-mamai, tangan dia akan genggam baju saya ketat-ketat, taknak kasi lepas, hahaha, comel kan?

2. suka tengok bila bf dia, mula la dia mamai-mamai nak tido. Ya, memang comel sebab muka dia macam saya, haha. betol-betol anak amma ni. :)

3. mata melilau-lilau, hah, itu waktu dia nak main-main. kadang-kadang dia tenung je muka saya, mungkin dalam hati dia cakap, 'eh emak aku ke ni? cunnya!', hahaha, ayat takleh blah tu. MAAP!!

4. saya suka sebab saya boleh kenyangkan dia. susu ibu sangat berkhasiat utk Anas hinggakan dia jadi sebambam sekarang. InshaAllah, moga boleh bf dia hingga 2 tahun. :)

5. bising dgn bunyi-bunyian ok ek ok ek. ya ya, bila bf anas, suka benar dia mengeluarkan bunyi-bunyi dari mulut dia tu, haha. memang kelakar, hinggakan hubby tanya, 'hi nape kuat sangat bunyi tu'. agaknya dia rasa best kot bila dia bising, :)

6. lakukan aktiviti mengepam bersama Anas, haha! saya selalu mengepam bila Anas menyusu. sebelah saya pam, sebelah lagi Anas nyusu. cara ni buat saya lagi bersemangat utk pam sbb boleh tgk muka si bambam saya ni, hehe! taktau la nt keje camne, & Anas tade disisi, hmmm =__=

Tengokk! tangan bambam sungguh mantop kan, huhu!

kakinya yang memang takleh duk diam

sebahagian stok EBM utk hari depan, :)

6 comments:

Rosie Rose said...

va va va... bestnya dapat wat stok. kite walaupon dapat pump byk, sayangnya takde fridge utk simpan long-term stock. agak sedey gak... huhuhuh

nadiah said...

rosie rose :

stok sket je rosie, utk tinggal Anas dgn Tokma dia bila start keje nt. nt mase keje, lagi kena byk berusaha mengepam lah, huhu.

Puan aiNa Rahman said...

teruskan mengepam nad..aina stok x banyak, smggu sebelum start keje aritu baru buat stok..tu pn dpt 17 botol je..sehari die minum 5botol x 5oz ..nak kena berusaha dgn gigih ni.

nadiah said...

aina :

wah bnyknya dpt dlm sminggu, hebatlah aina. jelesss!!

haikal minum 5oz ye, org simpan 3-4oz je, sbb xtau Anas minum bpe. tp nt bila keje nk simpan 5oz lak. :)

nini said...

nad xlabel k date kt botol tuh??

nadiah said...

kak Nini :

label, ade kt dpn botol tu. gmbr ni gmbr blkg botol, hehe!

oh la la!