Saturday 12 March 2011

dah ke bawah laaaaaa

perot buncet, hukhuk!!

gambar ni diambil sekitar bulan januari oleh adek Najihah saya dengan hp cabuk saya jek. lama sudah gambar ni, lepas adek ambik, saya buat dek jelah. dia memang suka amek gambar dgn hp saya tu, walhal gambarnya idok lawa pon, 2.0 megapixel je pon, huhu!! pastu semalam bila saya belek-belek gambar ni kat hp, tup-tup saya tengok dia dah edit siap taip 'PERUT BUNCIT'. ceh! hampes betol, :p

najihah ni selalu menjerit kalau dia terlanggar perot saya, hehe! takut katanya, lagipon dia cakap perot saya terik, bolat dan buncet. grrrrr! (--")

hmmmmm.

semalam malam, ade buat doa selamat sket kat umah Ma. tujuannya tanda mensyukuri rezeki Tuhan kepada saya dan juga tanda mendoakan kesejahteraan dan keselamatan saya sepanjang di sekolah sana. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. tak ajak ramai pon, just sedara mara pastu jemaah surau ajek. :)

dan semalam jugak, nenek saya cakap perot saya sudah ke bawah, (maknanya baby dah ke bawah la) huhu! makcik-makcik saya pon mengiakan statement nenek saya tu, pastu mereka terus-terusan risaukan saya.

hingga saya pon lagi naik risau. :'(

barang ke hospital siapp!!

errr, saya sekarang sudah 32 minggu. biasa tempoh matang baby untuk keluar 36, 37 minggu kan. baby jangan keluar awal sangat, baby kena matang dulu baru keluar ye, sabar ye sayang. ohh lagi 4 atau 5 minggu, saya perlu siap sedia dah, pastu cutiiiiiiiii. Yay!!!!

4 comments:

Aina Rahman said...

kalo perut dah ke bawah, x lame lagi la tu..hehe. aina next week check up, nak risik2 tanye doc, agak2 bile bby nak kuar,,hehe

Pya said...

Bukan macik2 nad je riso, pya pon riso gak. Nad nnt take care ye bila dah start keje. Free nanti selalu tulis belog ye nak tau perkembangan Nad kat tempat baru.

mAr@ZiEy said...

Salam Perkenalan..

Baru 32 Minggu perut da ke bwah..biasala tu..tp kalau bersalin awal takut baby akan ade problem coz prematured baby tu kalau 32 minggu..hehehe

Rosie Rose said...

wahhh bes bes... dah ready dah tu. bagus bagus. excited lak kite tgk! musti tak sabar nk tgk baby kan???? pape nnt hapdet k!

oh la la!