Friday, 5 November 2010

masam mencuka

bersama Cik Na

bersama Cik Teh

biarla ko agah dia berkali-kali pon, dia takkan senyum berdekah-dekah punya. ntahlah, jenis dia memang macam ni kot. sombong!! hehe. ni picture bila Asma' Al-Huda ade kat kampong. dia pelik sikit, dia kat kampong, dia tak mau senyum. tapi bila jumpe dia kat rumah umi dia di KL. pandai pulak dia senyum. cis memilih!! PANDAI!!

takpe lah, masam-masam mencuka ko pon, ko tetap anak buahan pujaan uncle aunty ko yer. TokWe, TokMa pon asyik bergilir-gilir je nak dukung ko. sebab tu pandai demand bagai yer!! hoho!

2 comments:

Cik Cha said...

dagu berlekuk tu!

Asma boleh geng adif. masam sokmo! haha

nadiah said...

baru perasan dagu dia. hehe.

aah, dia ni sombong sikit, susah benar nk senyum. hehe.

oh la la!