Friday 6 January 2012

2012 and photoshoot dreaming

gambar bertiga yang terbaru pada akhir 2011. famili potrait lah kononnya, kohkoh!!

my dream for 2012, adalah nak bergambar outdoor famili bertiga. cun! photographer dah cop dah, cumaa tarikh nak berphotoshoot je belom decide lagi sebab hubby asyik work work and work je. pastu bila balik kampong, hubby nak rest and main-main dgn anas je. pastu bila kami nak berphotoshoot lak, cuaca lak tidak mengizinkan. poor me, angan-angan setinggi gunung tapi nak direalisasikannya punyalah payah, hukhuk T__T

tapi takpe, InsyaALLAH, akan tibalah hari nanti utk kami berphotoshoot bertiga kan, ehe! tema photoshoot saya dah decide dah, haha. gila berangan kan. saya nak kami berphotoshoot di kawasan luas yang ada pokok-pokok, belon kaler-kaler, pastu pakai baju putih and jeans, hoyehh!! cute kan ;). saya teringin belon love yang comel, kaler-kaler tapi taktau nak cari kat mana. ohh oh! tapi akan cuba ku cari jua smpai dapat, kuikui.

utk outfits anas, dah lama settle dah. jeans and kemeja putih. outfits ni hubby beli masa g London. hubby beli saiz 3yrs, so takleh lah anas pakai lagi sbb besar kan. harap-harap time nak berphotoshoot tu baju tu dah padanlah dgn anas kan, hehe. tapi saya belom lagi beli baju putih, punyalah survey sana sini tapi asyik tak berkenan lak. susahnyalahhh.

tapikan, better pakai jeans ke skirt ek? saya teringin nak pakai skirt tapi hubby cakap tak comel, tapi saya rasa kalu saya mix and match dgn baju ssuai, comel jek, hiks!

oh tak sabarnya nak berphotoshoot. tak sabar tak sabar tak sabar. :)

ada kawan cakap, lebih cun bergambar if anas dah boleh jalan kan. tapi oleh sbb ketidaksabaran saya melampaui batas dah, saya teringin nak bergambar lebih awal. mana tau, kot-kot masa nak bergambar tu anas dh boleh jalan kan, hakhakhak!

anas dah tumbuh 4 batang gigi tau, bestnya gigit ibu, yummy!! *eh! tetiba kan?*

No comments:

oh la la!