Saturday 24 September 2011

boolat saya

inilah boolat saya

dia, Anas Iman sekarang dah berusia 5 bulan. berat sudah 7.8kg. Ya, berat & tiap kali dukung dia kompem tangan lenguh hingga rasa nak letak minyak angin banyak-banyak, hehe!

time kena inject aritu dia punyalah menangis kuat tapi mujurlah sekejap je. pastu misi cakap Anas ni leh masuk contest baby sihat sbbnya dia bambam sangat. tiap kali orang tengok Anas, mesti orang geram sbb badan dia sihattt sangat, cumaaa ibu dia pulak yg jadi tak sihat. tak sihat tu maksudnya kurus sangat, hukhuk T__T

saya sememangnya sayang sangat kat Anas Iman ni walaupon bila dia duk dgn saya, dia suka meragam hingga saya tak boleh buat kerja rumah pape pon, huhu. tak kesahlah, baby memang mcm tu kan. :)

eh nape org selalu silap panggil nama Anas ni Anas Aiman bukan Anas Iman ek?? emm comel kot Anas Aiman kan, tapi Anas Iman pon comel jugak kan. tape, tape, next baby kita letak Aiman lak, hehe!!

oloh, nak update tp mcm bosan lak, hukhuk!!!

1 comment:

Mama Marcello said...

wow!! mmg bOOOOlat!!
(^_^)

oh la la!