Sunday, 21 August 2011

marah diri sendiri!!!

tahukah apa yang nak marah sangat-sangat nie??

saya boleh tertinggal breastpump (BP) kat kampong walhal dah packing siap-siap dah sebelom gerak datang Jeli ni. eeei geram betol!!! saat-saat susu merundum ni, saat ni laaa boleh tertinggal benda yang sangat-sangat penting tu, adoi!!

geram sangat sampai rasa nak nangis. teringat BP tertinggal pon masa dah nak sampai Jeli ni. :'(

pastu bila keje dengan tade BP ni, solution terakhir MARMET lah. dahla baru belajar nak marmet ni tapi Alhamdulillah la, hasilnya boleh tahan jugaklah, :)

cumaaaaaaaaaa, tak tahannya marmet ni amik masa lama sket la, pastu kadang-kadang terpancut kena baju, habis hanyir je bau susu. eh baru tau bau susu ni hanyir jugak ye, huhu!!

emmm seminggulah kena marmet. harap hasil tuaian cukup seminggulah, kalau lebih lagilah Alhamdulillah!! Amin!!

1 comment:

fiszah_pjo said...

huhu..terlupa BP lak ye..mmg lgkah terbaik adalah marmet la:),,bau susu mmg hanyirkan..hehe

oh la la!