Saturday, 11 December 2010

patah pinggang ya ampun


last week picture. ketat.

lama tak online. sengaja! nak tahu sape rindu. HAHA. eh ada yang rindu ke? ^___^.

perkembangan diri : sekarang pinggang sudah pandai rasa sakit-sakit ala-ala mahu patah gitu. itu selalu terjadi bila duduk dengan posisi tidak betul dan duduk dengan kadar yang lama. memang bila kandungan sudah mencapai minggu ke 19 atau 20, ibu-ibu hamil akan merasai sakit-sakit seperti itu. (ececeh, tetiba jek rasa macam doktor pulak). HAHA. tapi memang betul, sekarang bila duduk je, harus dan wajib berlapik dgn bantal bawah bontot dan belakang pinggang. fuhh! baru nyaman, kalau tak, mahu termenangis tahan sakit dong!!

perkembangan berat : 46kg sudeh. perghh!! ini pencapaian terbesar aku selama 26 tahun hidup kat bumi Tuhan ni. 4 bulan lebih mengandung, sudah naik 7kg. wow!! syabas nadiah syabas!!! emm seingat aku, paling banyak weight aku cuma 42kg jek, itupon sebab makan dengan kadar banyak tanpa sedar. kalau tak, berat buat dek je dengan aku. HAHA. Alhamdulillah, sempat jugak merasa berat banyak sikit walaupon rasanya berat tu naik tang perot jek. huhu!! 5 months more to go, tak taulah bape berat akan datang. huh!! harap-harap jangan naik mendadak sangat, nanti jenuh lak nak turunkan berat badan tu.

kalau lepas beranak nanti, jadi macam Bunga Cinta Lestari ni camano tu?
alamak!!

6 comments:

adachadisini said...

saya! saya rindu !
hek (gelak gedik)
amboii. lately inih kemain lagi posing dia taw.
nice shoot!

nadiah said...

hobby i lately, posing jek memanjang. mujur ada yg layan. HAHA.

adDa_kechek said...

montel ;)

nadiah said...

sape yg montel? orang ke BCL. hehe

Puan aiNa Rahman said...

normal kan nad..org skang pun mmg xleh nak duk lame², rs cam nak patah pinggang ni. sbb tu klo duk umah keje baring je kat atas sofa..klo duduk lelame atas lantai pn xleh. klo kt ofis org letak lapik bantal kat pggung,dan bantal lapik pinggang..tahan sket la.

nadiah said...

aina : yap!! same. org dalam kete pon wajib berbantal. rasa selesa sikit. skrg kete, rumah penoh dgn bantal org je. HAHA.

oh la la!