Wednesday, 3 November 2010

unik tak dia?

budak lari dari sekolah. hahaha!!


aku rasa suami aku unik lah. sebab apa?

sebab dia tulis, makan, guna tangan kanan. (eh normal je kan? hehe)
sebab dia main bowling guna tangan kiri. (kekok bagi aku)
sebab dia sepak bola guna kaki kiri. (ehem ehem)
sebab dia guna kaki kanan utk main takraw.

unik tak? dia leh guna tangan kanan, tangan kiri dan kaki kanan, kaki kiri dengan
fungsi keje yang berat-berat. ko boleh?

tentulah tak kot. kalau aku? aku tulis, makan guna tangan kanan je.
sepak bola pon mungkin guna kaki kanan jugak. ^____^

korang camne? guna dua-dua tangan dan kaki ke?

2 comments:

Cik Cha said...

kak nad cerita la mcm mana boleh kenal bercinta cintun. eh dah pnh stori ke?

nadiah said...

x penah. alah cerita cinta biase jek. hehe!! *malu*

oh la la!