Saturday 9 October 2010

oh mengidam!

setakat ni tade mengidam mana la sebab aku tak layan kes idam mengidam ni sebab aku rasa macam aku je mengada-ngada, bukan nak sangat pon. hoho. (mujur sedar diri!!) tapi HARUS diinformkan kat sini, bahawasanya kali ni aku betol-betol mahu makan benda atas pinggang kat atas tu.

oh demand tak hinggat!! tapi rasanya mknn cantek-cantek itu ade kat hotel je kan, ke ade kat restauran-restauran cabuk ek? emm sejak bila ntah aku rasa nak makan ni, agaknya sejak encik suami aku selalu makan kt hotel kot. dan aku selalu jugak pesan suh dia bawak puding-puding tu, tapi selalunya dia pegi hotel jauh.,mana sempat bawak balik kat aku, harus basi dulu sebelom sampai kat aku kot. adoi!!

jap g ade kenduri, harap-harap ade la pencuci mulut serupa itu. leh rasa sikit pon jadi la. hahahaha. harapan setinggi gunung ni. tapi aku rasa kalau tak dapat pon, aku orait lagi kot. tade la, sampai tido tak lena, mandi tak basah kot. hehe!!

orang cakap kalu mengidam ni, kena tunaikan sebab nanti baby kita meleleh-leleh. oh bahaya-bahaya!! tapi rasa aku tade la sampai macam tu kan. anak ibu baik kan, jadi anak yg soleh ye. jangan nakal-nakal tau!! nanti ibu makan, kalu tade, ibu beli kat Tunas Manja lah, yang ready made tu. hehe!! ok la, janji namanya pon puding kan, cuma tak cantek macam hotel la. hehe.

note : bestnya makan kenduri. nak makan banyak-banyak nanti. hoho!!

No comments:

oh la la!