Friday, 13 August 2010

main masak-masak

alamak! hari ni cuba masak udang resepi mama ain, tapi udang saya macam tak menjadi mana ler, T____T, sob sob!! oleh sebab kiub ayam lupa nak beli, saya tukar sikit bahan-bahan, kiub ayam tu saya tukar letak KNORR Pasti Sedap, hahaha! suka suki je saya ni kan. pastu mama ain cakap udang salut putih telur je, tapi saya salut udang dengan putih dan kuning telur terus, hahahaha! terus jadi lain kan, tapi tapelah, janji boleh makan. udang mama ain lagi nampak menyelerakan dari udang saya kan..uhuks!

note : udang mahal jugak ye, RM14 sekilo, wah wah, terkejut mak tau! 1st time beli udang ni. hahahaha! tapi tadi beli setengah kilo je, RM7. huhu!


menu tambahan : Ayam Goreng Tomyam
resipi amik dari majalah RASA. memang sedap hingga menjilat pinggan nooo!! hoho!

No comments:

oh la la!