Wednesday, 4 August 2010

jangan lupa lirik


eh tadi drive sorang-sorang je dari kuala terengganu ke kuala besut. hoho! suami ada, tapi dia drive kereta dia, saya drive kereta kakNik. kebetulan, kakNik ke KL, jd dia mintak saya drive keretanya balik ke kuala besut. em seronok jugak drive jauh-jauh sorang-sorang. hehe!

sepanjang perjalanan, saya pasang mp3 sekuat-kuatnya. saja la, nak hilangkan rasa mengantuk. tapi mengantuk jugak! hehe, dasar penido kan, memang tak dapat nak elak la, kehkehkeh! kemudian saya cuba nyanyi-nyanyi pula tapi ciss, asyik lupa lirik je. haha, lebih-lebih lagi lagu stacy. wah wah wah, lagu rancak teros tu. hehe! tapi bila lagu jiwang-jiwang tahun 80-an, perghh! mantap siot, tapi memang lupa lirik jugak lah. hehe! takde can langsung masuk Jangan Lupa Lirik ni. haha!

lebih kurang mcm ni lah saya tadi. hehe.

tapi kan, lagu-lagu dulu lagi senang nak ingat la dari lagu-lagu sekarang ni. betul, saya boleh nyanyi separuh penuh lagu Sejati, Suci Dalam Debu, Rozana, hehe, nyanyi sepenuh hati pulak tu sampai sakit kerongkong ni. kahkahkah! lagu evergreen katanya. saya cuba jugak nyanyi lagu ekstrange, tapi hampeh, rosak habis lagu tu. picthing tu tak usah cakap lah, hancus!! hahaha!

ni rasa mcm nak download terus lagu-lagu lama ni. ehem ehem, nak praktis karaoke lah kejap. nak latih suara, nak masuk Jangan Lupa Lirik ni, hehe! mission nak menang 1 juta. err stakat ni, paling banyak menang rm50,000 je. haha, saya nak cipta rekod menang 1 juta lah. kahkahkah!

No comments:

oh la la!