Friday 26 August 2011

mood hari raya sudah adaa, weeeee!!

sebelom-sebelom ni masa duk kat Jeli, mood saya asyik ke laut jek. kesedihan sebab terpksa melalui bulan ramadan ni berduaan je dgn Anas Iman. puasa saya pon kurus je tahun ni sbb saya langsung tak pegi terawih, jarang-jarang mengaji & kadang-kadang solat pon zassss laju je sbb Anas Iman dah start bunyi ok ek ok ek kan.

ohh dugaan ye bila membesarkan & menjaga anak sengsorang ni. =__=

tapi hari ni, bila dah ada kat kampong, & prepare serba sikit baju-baju raya Anas, baju-baju & tudung saya (err baju hubby, semua dia settle sendiri, hehe), barulah mood raya saya adaaa & rasa macam tak sabar-sabar je nak beraya bertiga ni, pakai baju sedondon kaler purple, Yay!! sonoknya, sonoknya.

tak sabar nak makan macam-macam & makan dengan pelahapnya, kihkih. Yelah, masa duk Jeli aritu mood makan nan adoo je, makan pon just kuis-kuis je, macamana tak kuyus kan.

kali ni, kami beraya kat kampong encek hubby di Kuala Besut, dan pagi raya kedua barulah balik kampong saya. hehe, mood nak makan nasik minyak & satay SiL ni dah sampai kemuncak ni, sedap tau hingga teringat-ingat sampai habis raya. saya suka nasi minyak, nyum nyum!

alamak-alamak! kuruslah puasa saya sebab duk teringat makanan je ni. lagi 3 hari nak raya ni, hoyeh!!

okeh, SELAMAT HARI RAYA SEMUA MOMMY-MOMMY!!! Maap atas segala salah & silap. ^___^

No comments:

oh la la!