Sunday 8 August 2010

yang memang sedap


sebelum tu, sila kelik SINI. oke, dah siap baca?

emm agaknya encik YH ni tak penah pegi / tak ingat kot restoran nasi ulam cikgu ni, sebab tu takde dalam list kedai makan favourite dia kan. hehe! tapi kalu saya, inilah kedai makan fav. saya dann kedai makan dlm list dia, ade la yg saya penah pegi makan, ada yg belom. oh oh, nanti-nanti lah cuba! ^___^

saya, kalau ada kawan-kawan dari negeri lain datang ke kelate, ofkos saya bawak diorang ke restoran ni sebab dia jual totally lauk-pauk kelate yang sodap hingga mnjilat jari. nyum nyum! dulu masa praktikal, saya, jaja dan geng JKM selalu datang makan sini. kau belanja aku, aku belanja kau. win-win situation la, baru adil! hehe.

contoh lauk-pauk kat situ
cilok dari KOSMO!

kat sini ada ikan keli goreng yang memang marveles lah. pastu ade pulak ulam, tempoyak dan budu. perghh! memang berselera lah makan. haha! kata orang kampong kan, ofkos la layan makanan sebegini. hehe!

kecur air liur dah ni. emm, mahu pegi makan sana lah esok, hehe! saya ada kat kampong ni, nak rasai puase pertama kat kampong. hohoho!


note : mahu lebih info pasal restoran tu, oke kelik SINI

2 comments:

adachadisini said...

Sedapnya nyum nyum! Bila agaknya dapat g kelate. haih!

nadiah said...

meh la, nanti org bwk pegi jln2, pegi makan. best2!

oh la la!